EMAiD
Escola Municipal d’Art i Disseny de Vilanova i la Geltrú

L’ESCOLA

L’Escola Municipal d’Art i Disseny de Vilanova i la Geltrú (EMAiD) som un centre de formació global en l’àmbit de les arts i el disseny. Combinem la perspectiva professionalitzadora dels Cicles Formatius i la integració de les noves tecnologies i els nous sectors emergents, amb la vessant tradicional dels nou tallers i monogràfics que impartim.


Amb una tradició com a Escola que supera els 50 anys, l’EMAiD està formada per un equip de més de 20 docents implicats i compromesos amb una educació renovada, de qualitat i inclusiva. El nostre objectiu és formar professionals i amants dels diferents àmbits de les Arts Plàstiques i el Disseny.


Donada la relació dels estudis que oferim amb sectors tecnològics emergents i en constant canvi, l’actualització i la renovació són elements clau en la línia pedagògica del centre. Alhora, el compromís envers una vessant més tradicional es fa palès en l’ensenyament de tècniques i procediments específics de certs sectors de l’art, l’artesania i el disseny.


L’EMAiD és un servei d’Escoles Municipals de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú. Pots consultar aquí la Carta de Serveis d’Escoles Municipals d’Ensenyaments Artístics.

ESTUDIS

En l’àmbit de la Formació Professional, l’Escola imparteix tres Cicles Formatius de Grau Superior i un de Grau Mitjà. Aquests estudis es caracteritzen per una vessant professionalitzadora clara; l’alumnat que els cursa adquireix les competències, els continguts i els procediments clau necessaris per a l’exercici professional. Gràcies a una aproximació significativa i amb especial èmfasi en la vessant pràctica, l’alumnat ha de poder donar resposta a problemàtiques i reptes característics de l’entorn laboral dels seus estudis.

EQUIPAMENTS, ESPAIS  I INSTAL·LACIONS

A l’EMAiD disposem dels equipaments i les aules especialitzades necessàries per atendre el conjunt de la nostra oferta formativa: plató de fotografia, aules de dibuix, aula de pintura, taller de volum, taller de ceràmica, espai per a exposicions, etc. A més, la nostra biblioteca disposa d’un catàleg relacionat amb temes d’art i disseny: arquitectura, arts plàstiques, història, disseny, dibuix, pintura, ceràmica, moda, fotografia i videojocs.


Les portes de l’EMAiD estan obertes perquè ens puguis venir a conèixer. Concerta cita i descobreix tot el que et podem oferir.

ORGANIGRAMA DOCENT

LLuís Miquel Quintana

Director

 Jordi Cabestany

Cap d’estudis

Alicia Soler

Secretària acadèmica

Cèlia Poveda

Coordinadora Pedagògica

Àngel Barrio

Cap d’Interiorisme

Albert de Arias

Cap de Videojocs

Carles Hernàndez

Cap de Gràfica

Carolina Raventós

Cap d’Interactiu

Roser Amela

Mònica Barbarà

Marta Bellmunt

Glòria Fort

Josep Antoni Ganga

Gerard Gómez

Jesús Ibáñez

Marta Pau

Armand Murcia

Rubén Perpinyà

Siscu Prats

Maria Ramos

Anna Recasens

César Rincón

Susana Santasusana

Jesús Urgell